Правила використання бонусних балів Al Capone Teкст не найден

Як стати учасником програми лояльності Al Capone?
Для реєстрації в програмі лояльності Al Capone необхідно висловити явне бажання брати участь в програмі лояльності при оформленні замовлення доставки їжі, шляхом заповнення форми в особистому кабінеті на сайті або повідомлення оператора Контактного Центру Al Capone.

За що нараховуються бакси доставки Al Capone?
Стандартне нарахування:
Відсоток від сплаченої суми замовлення в залежності від суми накопиченого обороту
в подарунок після реєстрації – 3%
1000 грн – 5%
1500 грн – 7%
2000 грн – 10%
4000 грн – 12%
6000 грн – 15%
10000 грн – 18%
12000 грн – 20%

День народження: 100 баксів нараховується в день дати народження зазначеної в особистому кабінеті. Зверніть увагу, що використовувати ці бонусні 100 баксів можна тільки на доставку тільки протягом 7 після дати народження після чого невикористані бакси будуть списані.

Як використовувати бакси Al Capone?
Баксами можна оплатити до 50% вартості замовлення доставки. 1 бакс = 1 грн
Щоб використовувати бакси оформляючи замовлення на сайті: необхідно увійти в особистий кабінет і при оформленні замовлення ввести кількість баксів, яке ви хочете використовувати. Або вказати в коментар до замовлення, що ви бажаєте використовувати бакси. Щоб використовувати бакси оформляючи замовлення по телефону: повідомити оператору кількість баксів, яке ви хочете використовувати. Зверніть увагу, дзвінок повинен бути обов'язково з номера, який вказаний в особистому кабінеті.

Як перевірити кількість накопичених баксів доставки Al Capone?
Дізнатися про кількість накопичених баксів можна в особистому кабінеті або у оператора колл-центру служби доставки по номеру (099) 106 88 08. Для дзвінка використовуйте ваш номер телефону.

У мене є бакси на карті учасника програми лояльності, накопичені при відвідуванні ресторанів Al Capone. Я можу оплатити ними замовлення доставки їжі? Так, бонусна програма єдина в ресторанах-учасниках програми лояльності і при замовленні доставки.

Навіщо входити в систему на сайті і особистий кабінет?
Реєстрація на сайті відкриває доступ в особистий кабінет і дозволяє використовувати накопичені долари. В особистому кабінеті відображаються ваші контактні дані, баланс баксів, статус виконання поточного замовлення, історія замовлень і відмічені улюблені страви.
Для входу в особистий кабінет використовуйте ваш номер телефону.

Навіщо вводити адресу доставки, перш ніж замовляти страв?
Наші ресторани мають різні зони дії доставки. Введіть адресу доставки і сайт відобразить доступність і умови замовлення. Або виберіть спосіб доставки «Самовивезення» і ресторан для самовивозу на етапі оформлення замовлення.

За що не нараховуються бакси?
Бакси не нараховуються:
- За частина чека, сплачену баксами; за покупку подарункового сертифіката.
- На акційні пропозиції

Чи можу я використовувати бакси накопичені в ресторані при замовленні доставки?
Так, бонусна програма єдина в ресторанах і при замовленні доставки.

Скільки коштує доставка і як швидко мені привезуть моє замовлення?
Доставка по місту - безкоштовна, мінімальна сума замовлення 175грн. Доставка у приміські райони - безкоштовна, мінімальна сума замовлення 500грн, необхідна передоплата (онлайн на сайті). Час доставки замовлень по Херсону до 45 хв. В окремих випадках при підвищеній завантаженості час доставки може збільшуватися до 60 хвилин. Замовлення з сайту вважається прийнятим з моменту підтвердження оператора Служби доставки.

Який графік роботи служби доставки?
цілодобово

Як мені скасувати замовлення?
У разі, якщо ваші плани помінялися і ви ходите відмовитися від замовлення - просимо вас повідомити про це оператору по телефону 099 106 88 08, але не пізніше ніж через 5 хвилин після підтвердження замовлення оператором.

Правила прийняття скарг на якість і повернення замовлення:
- правильність виданої здачі, комплектність і цілісність замовлення необхідно перевіряти при кур'єрі;
- скарга на якість страв, свіжість інгредієнтів приймається протягом години після доставки;
- в разі повної невідповідності фактичних страв із зазначеними в накладній, або наявності в страві стороннього предмета, Ви маєте право на заміну замовлення;
- відмовитися від замовлення або змінити замовлення можна до прийняття замовлення ресторанами в роботу.
Ми доставляємо замовлення до дверей, але при несправному ліфті, в денний час, доставка здійснюється до 5 поверху. У нічний час до дверей під'їзду.